ADINA

UPDATE

Publicerad 2016-09-12 11:19:52 i Allmänt,

Uppdatering Alexis:
Han går så gott som varje vaken sekund. Han tog som sagt sina första steg den 23/8 men har ändå föredragit att krypa. Helt plötsligt ska han bara gå istället. Till något ännu bättre: han vill PUSSAS! Han kommer fram när jag sitter på golvet, gör ljudet "mmmmmmmm" och formar någon slags pussmunn samtidigt som han sträcker fram huvudet mot mig. Kan ju vara det finaste han någonsin gjort. Gud vad jag älskar den där ungen!

10onde tanden är minor väg upp. Det ser ut att göra ont då han är alldeles blå i tandköttet där den ska komma.. Förmodligen spruckna kärl.

Angående maten. Han älskar allt som vi äter. Hans egna mat är inte lika rolig! Så oftast äter han våran mat men inte när vi grillar/äter svårtuggad mat såklart.

Att vara mamma blir både roligare och mer krävande för varje dag som går. Det roliga tar dock över allt annat såklart :)

Idag skulle han ha börjat på förskolan men vi har skjutit upp det till den 17 oktober. Känns bra! Då ska han dock bara gå 15 timmar/vecka så det är ju inte speciellt mycket ändå.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2016-09-12 20:51:48

Ja helt underbart när han kommer mot en o pussas när man säger hejdå❤
Älskar den ungen❤❤❤

Svar: Ja sötaste jag sett. Hållt på likadanthela dagen idag. Pussgurka 🙈❤️
adinahammarsten.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela