ADINA

26/9

Publicerad 2016-09-26 08:27:50 i Allmänt,

I fredags började min lilla spontan-weekend till Eskilstuna. Där möttes jag och Alexis av Isabelle som lagat en god lunch till oss (Alexis var i himlen!) Sedan tog vi en promenad till det gamla fiket "Janelings" där vi mötte pappa för fika! Köpte världens största bulle och myste. Helt plötsligt och oplanerat kliver farmor innanför dörren, så roligt att få träffa henne också en stund! Snacka om att slumpen kan avgöra ibland :)

På kvällen laddade vi upp massa gott tillsammans med Marcus och även mamma tittade in! Det blev en helkväll med idol. Marcus fick ta över Johans roll lyssna på vårt tjatter så nu vet han vad som gäller... Hahaha stackare😉

Därefter sov jag, Alexis och mamma kvar i mormor och morfars hus då de var i sommarstugan i krokek! Alexis sov en stund hos Isabelle innan vi åkte hemåt. Men trots att jag väcker honom mitt i natten för att gå ut till bilen, så vaknar han med ett leende. Är inte det sjukt?

På lördagen stod shopping på schemat! Alexis fick såå mycket fint av sin mormor. Måste visa upp det senare :) sedan åkte vi vidare till gälkhyttan dit mormor och morfar kom. Blev bjudna på det bästa lammet jag någonsin smakat och Alexis var ännu en gång i himlen haha! Gud vad den ungen älskar mat nuförtiden. Så himla roligt att se. Trodde aldrig att det skulle vända! Efter middagen åkte vi hem till Norrköping.

Söndagen blev lugn förutom ett Yoga-pass tillsammans med Ida som blev ÄNNU lugnare. Vi trodde att det skulle vara lite svettigt men passet fick ut på avslappning. Inte min grej. Vi bokade nog fel sorts yoga då jag annars hört bra saker om det... Tycker vi var duktiga som i te skrattade när man skulle sitta i meditationställning med händerna som när man ber och alla sjöng till Buddha "Sa Na Ma Se So Su Hung" typ. Alltså tillåt mig att dö lite 😂

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-09-27 06:06:50

Ja tack för en härlig helg❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela