ADINA

21/9

Publicerad 2016-09-21 17:34:03 i Allmänt,

Dålig uppdatering just nu, jag vet. Fullt upp med annat helt enkelt 😄 I förrgår fick jag besök av min pappa här i Norrköping! Även om det bara blev en snabbis så var det roligt att äntligen ses.

Igår kom min mamma hit och var barnvakt åt Alexis en stund, tack för hjälpen ännu en gång, guld värt! Efteråt åt vi Spicy hot och hade det allmänt mys ett tag.

Ikväll ska vi se IFK tillsammans med Salle hemma hos oss. Frågan är bara vilken mat vi köper denna gång? Pizza eller McDonalds? Haha! Fotboll och skräpmat är fina grejer 😏

Fick pannkaka till efterrätt igår! Det slank ner väldigt fort

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-09-22 06:11:59

Mums😚

Svar: 😍😋
adinahammarsten.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela